چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
خراسان جنوبی

حوزه/ معاون فرهنگی اخلاقی حوزه های علمیه خراسان جنوبی گفت: در استان ۷۲ شهید روحانی در استان داریم و با توجه به برگزاری کنگره ۲ هزار شهید استان، بحث اجلاسیه شهدای روحانی استان را در نیمه دوم دی ماه برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی حجت الاسلام سیدحمید موسوی اول امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: معاونت فرهنگی اخلاقی در راستای گسترش فرهنگ اخلاقی و قرآنی و تقویت طلاب انقلابی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت دارد.

معاون فرهنگی اخلاقی حوزه های علمیه خراسان جنوبی در ادامه گفت: در چهار عرصه فعالیت داریم و در عرصه قرآن و عترت به برگزاری نشست های آموزشی و مسابقات قرآنی پرداختیم و طرح بیان را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در عرصه فرهنگی و اخلاقی بحث طرح مکارم خوبان را در دستور کار داریم و دوره های آموزشی ویژه طلاب متاهل و اعزام اساتید به سطح استان از دیگر برنامه های این عرصه است.

حجت الاسلام موسوی اول به فعالیت در عرصه سیاست اشاره کرد و افزود: دوره نیمروز جهت نگاه و بازبینی تاریخ ۳٠٠ ساله ایران از جمله فعالیت ها در این عرصه است که بازخوردی خوبی داشته است و پرداختن به بحث جهاد تبیین را در دستور کار داریم.

معاون فرهنگی اخلاقی حوزه های علمیه خراسان جنوبی در خصوص عرصه ایثار و شهادت عنوان کرد: در استان ۷۲ شهید روحانی در استان داریم و با توجه به برگزاری کنگره ۲ هزار شهید استان، بحث اجلاسیه شهدای روحانی استان را در نیمه دوم دی ماه برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در استان ۲۵ گروه جهادی از طلاب داریم که فعالیت های خوبی دارند و اخیرا در فردوس اقدام به اجرای برنامه های مختلف در راستای برگزاری اجلاسیه شهدای جهاد و خدمت کردند و در مهرماه از گروه های جهادی طلاب استان تجلیل خواهیم کرد.

حجت الاسلام موسوی اول در خصوص طرح میثاق طلبگی گفت: این برنامه طی مهرماه امسال در مشهدمقدس برای طلاب استان خراسان جنوبی برگزار می شود و طلاب استان به راهیان نور اعزام خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha